Jan Lantink

Bio

Merkcoach | Publicist | Docent

Jan is een zeer ervaren marketeer met een specialisatie in merkstrategie, branding en positionering. Hij is actief als: merkcoach, publicist en docent.

Ervaring

BBDO. Internationale bureaugroep, waar Jan 10 jaar lang directeur van was


Positioneringsgroep. Het eerste bureau van haar soort in Nederland. Waar Jan met

medeoprichters Roland van Kralingen en Ineke van der Ouderaa klanten heeft

geadviseerd over strategische en breinpositionering


NWQ. Waar Jan met collega’s een drietal programma’s heb ontwikkeld over klanten en

merken. Met als belangrijkste programma CustomerIntegration: een programma voor

co-creatie van innovatieve waarde-proposities.


Morrend Landvolk (www.morendlandvolk.nl) ontwikkeling van een uniek model over

frustratieprofilering.

Trots

Business Communications. Een bureau waar Jan werkte, dat zorgde voor een doorbraak in professionele B2B marketing en communicatie.

Toegevoegde waarde

Jan is op een missie om zijn ervaring rondom positionering, merkstrategie en branding te delen met zoveel mogelijk professionals en klanten. Hij kan daarbij leunen op een groot netwerk en jarenlange ervaring.

Jan (in één zin)

Jan wil als merkcoach zijn kennis je met je delen om zo jou of je team verder te helpen met vraagstukken rondom positionering, branding en merkstrategie.


Klaar om jou idee tot leven te brengen?

Laten we kennis maken en kijken hoe we jou het beste kunnen helpen!

Klaar om jou idee tot leven te brengen?

Laten we kennis maken en kijken hoe we jou het beste kunnen helpen!

Klaar om jou idee tot leven te brengen?

Laten we kennis maken en kijken hoe we jou het beste kunnen helpen!