Jan Lantink
Bio
Merkcoach | Publicist | Docent
Jan is een zeer ervaren marketeer met een specialisatie in merkstrategie, branding en positionering. Hij is actief als: merkcoach, publicist en docent.
Ervaring
BBDO. Internationale bureaugroep, waar Jan 10 jaar lang directeur van was
Positioneringsgroep. Het eerste bureau van haar soort in Nederland. Waar Jan met
medeoprichters Roland van Kralingen en Ineke van der Ouderaa klanten heeft
geadviseerd over strategische en breinpositionering
NWQ. Waar Jan met collega’s een drietal programma’s heb ontwikkeld over klanten en
merken. Met als belangrijkste programma CustomerIntegration: een programma voor
co-creatie van innovatieve waarde-proposities.
Morrend Landvolk (www.morendlandvolk.nl) ontwikkeling van een uniek model over
frustratieprofilering.
Trots
Business Communications. Een bureau waar Jan werkte, dat zorgde voor een doorbraak in professionele B2B marketing en communicatie.
Toegevoegde waarde
Jan is op een missie om zijn ervaring rondom positionering, merkstrategie en branding te delen met zoveel mogelijk professionals en klanten. Hij kan daarbij leunen op een groot netwerk en jarenlange ervaring.
Jan (in één zin)
Jan wil als merkcoach zijn kennis je met je delen om zo jou of je team verder te helpen met vraagstukken rondom positionering, branding en merkstrategie.